Studentleg, studentresa, studentklänning, studentmössa...

 Jag undrar hur mycket alla studentföretag tjänar i Sverige, det måste vara en hel del pengar i alla fall!

Idag har jag inköpt ett studentleg som kostade 120 kr, trodde inte att det skulle gå för att jag inte fyllt 18 än men det fungerade. Har även betalat 2 utav de 3 avbetalningarna på min studentmössa, byxor och ett champangeglass. Men jag säger då det till alla er som skall ta studenten, det är inte billigt!

Igår var jag på informationskurs på körskolan och det känns väldigt spännande att börja även om det är mycket arbete. Jag skall gå på PO:S i varberg, mest för att min syster gick där och för att dom är ganska billiga. Anledningen till deras priser är dock små lokaler och jag säger då det, det var tur att vi var där tidigt.


Längtar till studenten!

Kommentera här: