UF


"Kämpar du emot ett mål så kommer du att nå det till slut"

Nu är UF mässan i Halmstad avklarad! Dagen började med att jag steg upp kl 5 på morgonen, drack kaffe och åkte till skolan. När vi lastat in alla våra saker så bar det av till Halmstads Arena, vi satte upp våran monter och den blev riktigt bra(se bilden ovan). Sedan var det en hel massa prat och även lite sång ifrån Idols Mariette, mycket kul!
  Mässan satte igång vid 12 och det var jättemycket folk, sjukt trångt i gångarna! För er som inte vet heter mitt företag Stay Well UF och vi säljer handsprit. Det var jättemånga duktiga UF-företag och roliga grejer på mässan, vi fick öven se Paolo Roberto!:)
  När jag kom hem såg jag mitt missade Vampire Diaries sen somnade jag, en mycket lång dag var det vill jag lova!

XOXO

Kommentera här: