Make over;)

Hej!
 Nu kanske ni undrar varför jag skriver make over och det är nämligen mitt blivande rum som skall få sig en make over! Eftersom mamma och jag bara är två finns det många rum och jag skall få vardagsrummet som är dubbelt så stort tyyp;) Så himla gött!

Därför har vi idag köpt tapeter som vi skall ha till en fondvägg, sedan måste jag ha draperier eftersom fönstrena är rätt öppna:P Och jag vill kunna sova. Det känns så roligt med lite förändring faktiskt för idag när vi körde hem kom jag och mamma fram till att när jag blir 18 har vi bott i Väröbacka hälften av mitt liv, alltså 9 år. Då kan det vara dags att få en rumsförändring!

  Dagens kommentar av mamma: "Jag är inte döv bara för att jag inte hör"


Föll för denna tapetern direkt, och nu är den min!<3

XOXO 

Kommentera här: