Godmorgon världen säg vad som står på!

Hej!
 Gårdagen var i topp tio klass! Det började med att jag tyvärr fick vänta några timmar tills Becca kom med bussen och sen fick jag gå för att möta henne eftersom ingen e hemma;P Det var rätt så kallt och väldigt mörkt att gå själv men när vi tillslut möttes på mitten var allt bra och mysigt!

 Vi var båda otroligt hungriga så vi satte igång med matlagningen direkt, det blev klyftpotatis och biff med bearneisesås=) Mycket mummsigt vill jag lova:)

 Sedan så skulle vi vänta på att se Fantastic 4 the rise of the silver surfer och då bestämde vi oss för att spela lite Lips och såklart kickade hon mitt ass den lilla operasångerskan. Efter filmen var klar så vågade vi oss på att se Paranormal activity och sen kan jag säga att det blev svårt att somna, den filmen är verkligen en av de läskigaste jag har sett:O


Så här såg det ut efter vi lagat middag;P


Haha svårt att få ett kort på den lilla galenpannan:)


IHH:O

XOXO

Kommentera här: