Clothes over bro´s

Hej!
 Övertexten har egentligen inte så mycket med detta att göra men jag kände att den var lite klitschig. Nu när jag sparar till vår resa till Barcelona så är det otroligt viktigt att jag inte köper lika mycket kläder som jag brukar, vilket då är det svåraste jag gjort typ eftersom kläder är min svåra passion!
 
 Men jag har då istlället börjat försöka nöja mig med att bara kolla på dom och tänka att man hade dom;P Fy varför kunde man inte få mycket mer i studiebidrag! Det hade vart mycket enklare.
  
  Även fast jag har varit sjuk har denna helgen varit den bästa på länge mest tack vare Elin & Hanna, vi har alltid roligt och vi har våra stunder:D Sedan tack vare att det händer bra saker för mig och alla runt mig och det gör mig riktigt glad.


Så himla rätt matchat!


Gillar jackan nått så otroligt!

XOXO

Kommentarer:

1 Linnea:

skriven

Tack! Hoppas du vill följa den :) <3

Kommentera här: